Förkylning, timsjön och fotbollsmatch

Jag ber verkligen om ursäkt för en sådan dålig upptadering!
Men nu tänkte jag skriva iaf!

Jag har blivit förkyld! Det började igår. Jag hade svårt att andas och trodde det var någon typ av  allergisk chock eller så. Men sen blev jag OTROLIGT täppt i näsan. Så förstod då att det var en förkylning. Idag är det dock lite bättre. Men jag nyser och snorar (ursäkta för äcklig information) och känner mig allmänt klen. Men jag överlever!


Idag har jag och Hanna varit hemma själva. Då pappa, Marie och Johanna är och hämtar en husvagn, Jakob var i en stuga och Isak är i Ryggesbo.

Så vi har lagat mat alldeles själva (potatismos och köttbullar, haha - vi är så duktig!) 
Hanna ville åka till timsjön och bada så jag följde med men tänkte att jag inte skulle bada på grund utav min förkylning. Så jag földe bara med som sällskap. Vi cyklade dit och det var något av det mindre bra besluten jag tagit. För det var hur drygt som helst att cykla, kände mig så klen! Inte så lyckat att cykla då man är förkyld och värmen gasar på en, haha. Men vi överlevde iaf!
Hanna badade en stund sen åkte vi hem.
Då vi kom hem lagade vi mat och sen tog jag det lugnt ett tag.
Klockan 3 följde jag med Sofia och kollade på då Edith och Elsa spelade en fotbollsmatch :)
Sen åkte vi och hämtade Maria i öje parken sen blev det hem.
Har varit hemma en stund nu och bara varit.

Ska snart åka ner till öjeparken. Får se om Sanna blir med annars åker jag ner själv sen träffa vi i där :)

Hoppas ni haft en bra dag!
Ta hand om er!
KRAM!
/ E.J 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0