Hemma igen ^^

Japp, vi är hemma igen. Det gick snabbare än vi trodde för oss att paddla^^
Det har varit en jättebra dag idag. Kul och mysigt och allt! Det var ingen som ramlade i heller, yaya, för det :)
För dig som har försökt få tag på mig på mobilen så har ni kanske märkt att jag inte svarat. Det var för att jag inte hade med mig den idag. Sorry!

Men som sagt, har varit en jättekul dag. Paddlade med Sanna och det gick bra för oss. Vi stannade och åt runt 11 eller så i frostkilen och då lekte vi även lite lekar. eller ja, vi i ULT var ju inte med vi var typ ledare. Hade typ en staffet. Först var det två stycken som skulle springa ihopknutna med benen tillsammans, sen skulle två paddla över till andra sidan ( det var en å så det var inte så brett) sen skulle en kasta ett egg till en annan, mohaha. Sen skulle hela gruppen ta sig igenom en typ ''hinderbana'' som var snöre med olika stora rutor, som man skulle igenom alal rutor och laget måste gå i ordning efter varandra i samma hål alltså. 
Efter det fortsatte vi paddla. Efter ca 2 timmar och 30 minuter var vi framme vid målet och då blev det lite lek och bus där också. Men inga planerade grenar. Grillade även lite korv då. 

Fick veta en grej idag som gjort mig väldigt deppad. En kille, eller egentligen två som jag väl vet vilka är (alltså är inte bästakompis med dem så, men vet väl vilka det är) var med om en bilolycka. Den ena har ''bara'' ont men den andra är riktigt mycket skadad. Blödnigar i hjärnan. Så be för honom! Vill inte nämna några namn eller berätta så mycket mer. Men be för honom iaf! 

Föresten så är vi hemma själv ikväll. Pappa och Marie har åkt till husvagnen och sover där.
(Alltså vi har den på ett stilastående ställe i ryggesbo)
Men jag rä så trött nu, så det blir nog ändå inget ''party hela natten'' eller så, haha! Inte för att det hade blivit det annars heller, men ändå, haha! 

Haed så bra nu alla! 
STOR KRAM! 
/ E.J  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0