Innebandyn

Jag antar att några är lite intresserade över hur det gick igår på innebandyn.
Chockerande nog så gick det faktiskt inte allt för dåligt!
Det var bara två lag som hade anmält sig, vårat och lindsmyr. Det laget bestod av tre stycken som alla spelar innebandy så vi kände att vi var ganska körd på en gång. Men det gick som sagt faktiskt inte allt fär dåligt. Det blev 5-6. Vi spelade en provmatch först på tio minuter sen körde vi igång och körde 15 minuter. Det var HUR varmt som helst, det kändes som om man skulle smälta. 
Det var Simon, Sanna och jag i vårat lag som jag berätta igår. Men Matilda hoppade in sen och spelade med oss :)
Jag gjorde inte bort mig så mycket heller, så det var skönt.
Nu känner jag att detta inlägg blev väldigt shamligt! Så nu ska jag sluta, haha!

KRAM!
/ E.J  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0