Jesus, beautiful saviour.....

Har suttit och pysslat och donat ett tag med en väst och en klänning medans planetshackers har fått varit igång.
Har varit så mysigt, hehe^^ Just nu är det beautiful saviour som spelas. Jag gillar planetschackers :)

Idag var jag till skolan till halv 10. Trots att vi egentligen inte börjar föräns på måndag ^^ Men hade rest i idrott, prov. Så var där från halv tio till runt 14 någongång. Pluggade lite först. Sen 11 hade jag genomgång i det provet jag skulle göra. Sen pluggade jag ännu mer till 13 då jag hade provet. Klarade det :)
Åkte sedan hem och åt mat, verkligen behövligt. Jag var vrålhungrig! Haha!Sen har jag kollat på tv och pysslat som sagt.

Idag grät jag faktiskt också en skvätt. Jag kom på att Sofia snart kommer åka, om 3 dagar! 3 dagar är ingenting!  Jag kommer sakna henne så otroligt otroligt mycket!  Grejen är den att jag vet ju att hon kommer komma tillbaka sen.
Men grejen är ju den att det aldrig mer kommer bli som förut! Det kommer aldrig mer bli Sofia, Sanna och jag på samma sätt som förut. Vi har ju liksom alltid umgåtts så länge jag kan minnas. Men då hon kommer tillbaka så, som jag sagt tidigare så kommer vi åka iväg och göra olika saker. Det känns så konstigt! Sofia jag ger ingen skuld till dig, jag är glad för din skull som får göra det du länge väntat på och jag tvivlar inte en sekund på att du kommer få det bra och kul! Men om jag fick bestämma så hade jag ju såklart viljat haft dig kvar här. Kommer sakna dig som en tok ju.
Vist vi har haft våra stunder också då allt kanske inte varit bäst. Men vi har alltid blivit sams igen sen och vi vet att vi ju finns där för varann oavsett vad. Jag vet att min personlighet kan gå dig/er alla på nerverna ibland. FÖRLÅT! Det är liksom bara så jag är, jag är en sprallig tjej. Men jag vill inte vara jobbig och gå er på nerverna. FÖRLÅT! 
Åh, nu börjar jag gråta igen, haha! Det var inte meningen att jag skulle skriva så långt om detta, men det blev vist det nu. Förlåt. 
Jag kommer sakna dig sofia! Jag kommer sakna oss, vi alla, allt! Jag vet att jag ändå kommer överleva fast att du åker men det du/ni förstår nog hru jag menar. Jag älskar dig! KRAM PÅ DIG! 

KRAM PÅ ER ALLA! 
Ta hand om er! 
/ E.J  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0