Lingonplockning i största hugg typ ^^

Har varit ute och plockat lingon ikväll i ca 3 timmar. Blev en hel del. Det var Pappa, Marie, Johanna, Jakob, Isak och jag som åkte iväg först, plus Zigge var också med (hunden). Dem åkte hem runt halv 8 men jag åkte med en bit men stannna vidd ett hygge ovanför oss och plockade till typ för en stund sedan då jag kom hem.
Jag vet inte vad det är med mig, jag är konstig, haha. Men jag är så bara, haha, jag kan tycka det är riktigt kul ibland faktiskt att hålla på men sådanna där saker. Fast man får en anning ont i ryggen dock, men det går föroppningvis över snart. Tack Gud för att du tar bort ryggonten! :)

Nu ska jag snart gå och sova, hehe. Jag är trött faktiskt ^^
Men först ska jag upptadera Sofias blogg lite, lovade att jag skulle göra det. Sms:ade med henne lite nyss.
Så läs där nu^^

Ta hand om er alla, och sov gott! 
Justde, kom på att jag inte berättat om skoladagen än. Men den har iaf varit bra, har haft neg C, det var kul men lite nervöst, haha. Pedagogiskt ledarskap och sammhälle.
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0