My God is mighty to save, He is mighty to save

Sitter och lysnar på mighty to save nu, och jag älskar den låten, den är så grymt bra! :)

Om ca 40 minuter ska jag sätta mig på min cykel och trampa mot Sofia sen Sanna och sen åker vi ner till öje på kom och se :)

Har varit en rätt halvseg dag idag, har inte riktigt veta vad jag ska göra har gått runt och stört mig lite på håret. För jag får inte tvätta det på någon dag nu eftersom att jag har permanentat det. Iofs så är det bra för då kan jag vänja det med att tvätta det lite mindre ofta, för det blir ju torrt då man permanentat det. Vill tvätta mitt hår nu, men bäst att vänta till i morron :/
Så ni får ursäkta mitt hår idag gott folk, ni som kommer se mig, hehe.

Hoppas ni får en kanonbra kväll! Kom gärna på möte i öjeparken som börjar klockan 19. Cellebret ska ha en konser sem är det Gunlög Rosén som predikar, vet inte riktigt vem hon är. Men hon är nog bra :)
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0