Paddling here we come :)

Idag ska vi ut och paddla med vårat ungdomsgäng :)
Åh, så kul det ska bli! Hoppas på att jag inte kommer rammla i bara, haha.
Känns tråkigt att Sofia inte kan vara med :( Usch, vad jag saknar henne! Jag hoppas hon har det bra!

Klev upp för en timme sen ungefär. Har tvättat mig, klätt på mig, ätit frukost, fixat med matsäcken och annat som ska med. Bl.a ska jag ha med mig ett till par kläder utifall att jag ramlar i^^

Ni lär ju få höra sen då jag kommer hem eller i morron hur det gått och varit. Vi beräknas vara hemma runt 20.00. Så det blir en lång dag, yay. Ska hämta upp Sanna kvart i 8. 
Nu måste jag fortsatta med att göra mig själv klar sen också kolla så att allt är med och så. 
Alla grejer ska in i en svart sopäck ^^

Ha en sådan otroligt bra dag idag och ta hand om er!
KRAM!
/ E.J  



Kommentarer
sofia

Hmm.. om du ramlar i, eller om kanoten välter eller så.. blir inte dina extrakläder blöta då också? haha

2009-08-29 @ 11:34:10
URL: http://sofia.blogg.se/
sanna

Därför den svarta sopsäcken Sofia! ;p

2009-08-29 @ 23:56:35
URL: http://saaannaaa.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0