Resultatet

Hejsvejs :)

Nu ska ni få se relutatet och så får ni säga vad ni tycker. Det är inte världens bästa bild, sorry för det. Det är från Hannas mobilkamera, eftersom att min inte funkar.



Som sagt inte världens bästa bild. Jag har inte gjort någonting åt håret där. 
Det blev inte så superlockigt och jag ville ju inte ha det så det är skönt.
På några ställen där mitt hår var lite mer slitet än på dem andra ställerna så blev det lite rakt, men men.
Man får ju styla och fixa det som man vill.
Jag är nöjd faktiskt. Vad tycker ni? 

Det kommer komma ett inlägg snart som kommer handla om Sofias färd till NI och så. Men jag vill ta det då jag känner att jag orkar skriva om det och just nu känns det lite jobbigt. Men det kommer kanske senare idag eller i morron. 
Hoppas det är lugnt?

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0