Shrek

Nyss hemkommen från Sofia, då vi (vi as in Sofia, Sanna, Edith och jag) kollat på shrek 3 och haft det allmänt mysigt :)
Igår kväll kollade vi på 1:an och 2:an. Dem är jättebra! Älskar åsnan, han är så rolig!
Så nu kan jag också säga att jag sett shrek filmerna ^^

Som jag tidigare berättade så var vi till Bollnäs idag. Det blev Sofia, Sanna, Edith och jag. 
Inhandlade två block, ett set med 6 pennor ett sudde och en pännväsare, 2 deodoranter, lite choklad och en glass på dollar. Sen en kalender på klasons (?, jag lär mig aldrig hur det stvas, haha). Hade ju köpt en tidigare men som jag insåg var ett jätteåligt köp för man såg bara två dagar i taget, inte bra för min del, vill se hlest en hel vecka i taget. Den jag köpte nu kunde man tom se 2 veckor i taget, känns som en bra kalender, är nöjd med den, hehe. Känner att det blir mycket kalender snack nu, förlåt!
Jag kände mig mogen typ idag då jag köpte mest bara en massa skolgrejer^^
Hur som helst tack för denna dag tjejer! Ni är underbara! <3

Nu ska jag ta och läsa lite.
Men hade bra alla och sov gott!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0