Tankar här och var!

Hej alla underbara där!

Jag är lite splittrad just nu. Ta det inte på fel sätt eller så. Jag mår bra bortsätt från omständigheterna.
Men det kommer nog bli en liten paus på bloggfronten ett tag. Jag hoppas ni kommer överleva. Vet inte för hur länge. Det kanske bara blir en dag. Jag vet inte. Anledningen är att jag är i någon form av chock, eller jag vet inte vad man ska säga. Men jag är väldigt ledsen iaf.

Den killen jag berättade om förr. Överlevde inte. Han dog. Han heter Martin Östergrens. Han var 18 år och hade just börjat sitt sista år på gymnasiet.
Jag vet inte så mycket om honom och är inte världens bästa kompis med honom. Men han är ändå någon jag så väl vet vilken är.  Han har alltid verkat så glad, så snäll och så omtänksam.
Mina tankar går just nu till hans familj, flickvän, vänner och alla närstående. Det är så hemskt!

En till anledning som inte alls är lika tragsik! Men som också gör att jag tar en liten paus är att jag vill föröka få ihop skolan på något sätt, känner mig lite stressad över den.

Ni får tycka att jag är fånig. Men det är så här nu.  

Ni får ta hand om er tills vi hörs igen!
STORKRAM!
/ E.J 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0