tjogoåttonde augusti tvåtusennio

Godmorgon :)
Jag ber så otroligt mycket om ursäkt för att jag inte upptadera något igår!
Men igår så hade jag först sovmorron till halv 10. Sen var det skola hela dagen till tio i 3. Efter skolan följde jag med Jessica då hon skulle uträtta lite saker på byn. Sen åkte hon hem och jag hade tänkt stanna kvar på byn tils Kidz träffen skulle vara men åkte hem åndå och åt emellan, skulle bli så hungrig annars. Sen äntligen så funkar Sofias internet så hann prata ett tag med henne också, men tyvärr bara en liten stund.  Sen runt tjugo över 5 så cyklade jag till Rotebergskolan och möte Ida Emilsson :)
Sen åkte jag till Sanna där vi väntade tills Ida kom och hämtade oss. Egentligen skulle vi cykla men Ida måsta iaf åka unt lite med Astrid så hon skulle somans, vilket hon iaf inte gjorde^^
Sen planerade vi kidz från 18 till 21 ca.

Nu ska jag snart iväg till skolan. Slutar 13.00 idag :)

Ta hand om er! 
KRAM!
/ E.J 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0