Tonight will be the night, when I hopefully want fall for you ;)

Om ca 5 minuter ska jag börja gå till Sofia. Ska åka med henne till ''kom och se'' i öjeparken. Kommer bli där ända till jag ska hem inatt. Sofia ska hem kvart över 6 igen och äta. Och då känner jag att det är så onödigt för mig att åka hem. Eftersom att vi skulle träffas kvart över 7 (vi, as in ''dans''-grama gruppen). Dte blir bara att jag himmer hem sen måste jag iväg igen. Så jag äter något där ist.

Mina nerver börjar lugna ner sig nu en anning. Men ibland kommer det och jag blir jättenervös. Men det kommer gå bra för oss. Det är jag säker på. Gud får hjälpa oss!
Det är alltså ikväll vi ka köra våran drama-''dans''.
Vi ska göra dennågon mer gång också. Men det blir ikväll vi kör första gången. Kom och se på den :)

Nu måste jag kila, hade så bra nu och ta hand om er!
KRAM!
/ E.J 


Kommentarer
Emelie Edwinsson

hej bettan!



Jag har inga pengar på telefonen, men jag åkte inte till Edsbyn då... iom att min morbror dog. Och sen kommer jag att vara där hela nästa vecka. Jag ska sitta vid kanonen måndag-lördag kväll.

Du kan ju komma förbi om du ska dit :P

Kram!

2009-08-01 @ 19:27:50
URL: http://www.kristentonaring.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0