Upptaderingar från bibblan.

Hejhej alla :)
Jag sitter nu på bibblan och tänkte jag väntar här tills det att jag ska på söndagsskole träff. Tänkte jag skulle låna datorn här och plugga lite medans jag väntar. Men först tänkte jag upptadera lite.
Dagen idag har varit bra. Vi började med religonskunskap och det var kul, vi pratade igenom betygskriterier och sådana saker. Efter religonskunskapen hade vi inrikning, där vi pratade hela lektionen. Vi hade fått en ny lärare och skulle typ lära känna varandra. Ställde tre frågor och pratade om dem typ. Och nu använde jag ''typ'' många gånger, förlåt! Efter det var det lunch. Efter lunchen hade vi pedagogiskt ledarskap, sen var det svenska b och sist religonskunskap igen. Vi började då jobba med kristendomen. Davis, Helena, Sonia och jag jobbar om Paulus. Skitkul är det :)
Haha, David ''Jag ska i alla fall vara med Bettan, för hon kan typ allt redan'' 

Nä nu ska jag börja plugga lite, men hade så bra underbara männsikor! 
KRAM!
/ E.J  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0