Backstage och lite annat.

Förlåt, för dålig upptadering!
Det har bara varit det att jag inte orkat upptadera plus att jag haft lite fullt upp! Men förlåt iaf!

Igår var en bra dag. Under förmiddagen gick jag och var lite halv nervös. Sen åkte jag ner till öjeparken till kvart över 2.  
Nervositeten släppte en anning då vi fick reda på att vi skulle köra inne i tältet. Är inte lika stor scen där så man syns inte lika mycket i tältet.
Vi fick veta att vi skulle uppträda efter att några sånggrupper uppträtt så vi väntade backstage. För att slippa gå bakom sen och så.
Haha. ni skulle sett oss där. Vi dansa runt där och jolla bakom scenen. FAst inte så att vi hördes. Det var lite smått roligt. Men det kändes lite bra att göra det så man kunde släpa nervositeten lite. För vi hörde att det var ca 700 pers där. Vet inte om det stämmer dock, men det tror jag att det gör. (Hur många får det plats i ett tält?)
Blev kvar ett tag i öjeparken på kvällen. Men kom hem kring 7 någonting, strax före det också kanske.
Blev hemma hela kvällen sen, kolla på Poirot. Blev lite förvirrad av detta avsnitt. Men det var rätt bra. 

Idag har jag inte gjort så mycket, varit hemma och söla. Sen har jag varit till affärn och köpt permanent vätska. Ska permanenta håret någon dag nu då Marie har tid. Men vill bara ha svagt lockigt typ. Inte värsta lockarna. 
Vad tror ni om det? 
Idag fick jag även min klänning jag köpte på bloggshopen av en supertrevlig tjej som heter Veronica. Kolla in hennes blogg :) (klicka på blogg)

Annars förröker jag komma på något man skulle kunna hitta på senare. Ännu senare ikväll blir det öjeparken. 
Men före det kanske Sofia, Sanna och jag hittar på något. Någon idé?

Hade bäst alla!  
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0