En massa babbel ^^

Heeej :)

Usch, vad dålig jag varit på att upptadera, FÖRLÅT!
Ska försöka berätta nu om igårkväll och idag.

Var på nattmöte igår kväll. Innan det stod vi och delade ut pannkakor:).
Jag var även en sväng till bokhandeln och köpte tre böcker. Det var köp tre, betala för två.
Köpte, Det är aldrig kört, det okända och brev från en skeptiker. Dem verkar vara väldigt bra allehopa! Har börjat att läsa det okända nu.
Nattmötet var superbra tycker jag! Det var Carl-Erik Sahlberg som predikade.
Men allt var bra med mötet tycker jag, inte bara han, alltså. Ett möte jag behövde.
Jag satt med Emelie och Johanna (inte Johanna N) på mötet, kul kul var det :)
Efter mötet så, jag vet inte riktigt vad det heter, men man har typ två klot (?) med kedjor på och på kloten är det eld. Simon och Jonas gjorde konster med det. Dem var superduktiga! Lärde sig då dem var i Thailand.

Sen idag var jag iväg på sista möte på ''kom och se'' i öjeparken klockan 11. Satt med Emelie även idag :)
Det var ett bra möte. Det var var Carl-Erik idag också. Sen hade dem en barnmusikal och alla barnen var SÅ DUKTIG!
Efter mötet och att vi bärt några stolar till hembyggsgården så åkte vi hem. Sen har jag bara varit hemma, läst det okända, kollat lite på tv, varit ute och lekt med Johanna och Pers dotter som också kom hit. Klockan nio ska jag kolla på poirot^^

Det känns rätt tråkigt att kom och se slutar nu. För det har ju varit så nu att man hängt på ''smaka och se'',  ''ungdoms''café tältet vid ''kom och se''. Plus att det har varit bra!  
Men man får Tacka Gud i stället för att man har kunnat få varit där. Tack Gud :)!

I MORRON KOMMER MIN MAMMA, YAAAAAAAAY! LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!
Älskar dig kära mamma!



Vi kommer sova i en stuga dem dagarna, det ska bli mysigt. Ska fråga min bror om jag kan få låna hans kamera och ta lite bilder. Han kommer nog inte ta några bilder själv.

Men nu är det här inlägget redan allt för långt så nu måste jag sluta. 

Hade bra och ta hand om er!
KRAM!
/ E.J 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0