Vad har jag gett mig in i?

S E R I Ö S T vad har jag gett mig in i, haha!
Jag ska spela innebandy idag med Sanna och Simon. Jag tycker så synd om dem! 
Men vi får ju alltid hoppas att det går lite bra iaf.  
Dem kör igång 17 idag i öjepaken.
Tur att jag tror på en STOR Gud. Han får vara med mig så att jag inte gör bort mig alltför mycket.
Man kan ju undra varför jag sa att jag kude vara med. Men jag tänkte liksom att det kunde ju vara kul.

Annars idag har jag varit ner på byn vid konsum och kört vårat drama igen. Det var riktigt kul. Nu var man liksom inte nervös nu tyckte man mest att det var kul :)
Vi körde två gånger. Emellan pratade Jakob C, Emma och Elsa sjöng och vi delade ut infomation och tidningar.

Kom på möte ikväll, det är Göran Skytte som predikar och Blessed som sjunger. Börjar 19.00, före är dte lite musik underhållning också, vet inte när det börjar, 18.30, kanske?

Hade bäst! 
KRAM!
/ E.J 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0