Happines :)

Jag är så glad nu och haf faktiskt många anlednigar till att vara det också!

Jag har Jesus som älskar mig så mycket att han dog för mig och tog på sig alla mina synder! Gud som älskar mig och den helige ande som finns och hjälper mig!
Jag har otroligt bra vänner som älskar mig och som jag älskar tillbaka!
Jag har en familj! 
Jag har fått veta en sak, som jag inte vill nämna här;)
Ja, det finns en massa att vara glad över! Det går att få listan ur lång som helst..Men just nu nöjer jag mig med detta.

Vist, det finns en massa saker som kanske inte är helt toppen just nu! Men det finns ändå anlednigar till att kämpa på och vara glad!

All because of You
I live and breathe everyday
I'm giving You the praise.
All because of You
I see and feel everyday
I'm giving You the fame.

You make me sing, sing, sing,
Sing, sing, sing, sing...

Chorus
I am because You are
I live because You live
I love because You loved me first.

I'm alive cause You're alive
I'm alive cause You're alive
I'm alive cause You're alive in me
.




Föresten vill jag bara önska mina älskade vänner och kusiner en trevlig resa! Jag hoppas ni kommer få det riktigt bra! Åk/gå inte vilse nu bara;)!
Jag älskar er så otroligt mycket Sarah och Sofia, finns inte ord för det <3


 
Nä, nu ska jag fortsatta plugga lite till innan jag ska gå och duscha.
Men hade så otroligt bra!
Kram på er alla!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0