Sovmorron..

Jag älskar sovmornar:P.. Att få sova lite längre men ändå kliva upp inte allt för sent och vara alldeles själv hemma och kolla lite på tv och bara vara, hehe:P..
Fast en sak gillar jag inte och det är att jag måste cykla till skolan. Det kan vara kul det med och skönt men inte då det snöar. Då blir jag inte så glad..
Ska cykla om sisådär 10-15 minuter kanske.

Igår var jag duktig:P..Jag städa mitt rum och plugga faktiskt väldigt mycket:)..Och det var kul också:P..Jag är pepp till skolan lite nu känner jag. Förhoppningsvis ska det hållla i sig;)

Aja, hade så bra och ta hand om er!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0