En kväll full av hysteriska skratt, prat och sång.

Godmorgon :)

Har ganska nyss vaknat nu och känner mig lite halvseg.
Idag vet jag inte riktgt vad som kommer hända under dagen, men något lär det ju bli att händer.
Ikväll ska jag iaf iväg på pannakskyrkan, det ska bli så grymt kul! Äntligen så är det igen :)
Så du som är på persmässan ikväll kom till öjeparken och ta dig en pannkaka eller fler, GRATIS!

Igårkväll var jag ju först på ''kalas'' hos min faster, det var riktigt trevligt, vi åt sallad. fikade och prata. Klockan 20.00 drog Hanna, Sanna och jag vidare till kyrkan för att öva inför kom och se. Det gick riktigt bra för oss tycker jag förutom att det ibland blev lite flum, men det måste det få bli ibland, haha.
Sofia var där och kolla på oss då vi övade så efter övningen så stannade vi kvar på kyrkan och sjöng och pratade.
Det blev en massa hysteriska skratt också. En riktigt kul kväll. 

STOR KRAM! 
/ E.J  

 


Kommentarer
Malin

Låter trevligt! Toppen. Jo, min dag och kväll var absolut under kontroll. :)

2009-07-24 @ 11:55:14
URL: http://bloggtjej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0