Ett minne blott!

Jag sitter och tänker lite. Jag sitter och tänker på förr, hur jag mådde då osv.
Och nu då jag gör det kan jag inte låta bli att fyllas av en sådan glädje över vad Gud har gjort för mig!
Han har räddat mig och jag kan inte mer än tacka honom och ge honom mitt liv och leva det fullt ut för honom!
Jag är så tacksam Gud för allt som du gjort för mig! Att du räddade mig!
(Jag tänker inte skriva allt som hänt här just nu, men några av er som känner mig vet ju ändå vad det handlar om)
Tack Gud att du har gett mig livet tillbaka! För det är så jag ser det iaf! Du har gett mig ett hopp och en framtid!
Jag älskar dig Gud! Tack!


Då                                                                    Nu: glad och sprallig ^^ (hittade ingen annan bild:P)

Jag vet att jag sagt tack Gud flera gånger redan i detta inlägg men jag tänker säga det igen, TACK GODE GUD!

( Jag vill att ni ska första att jag inte skrev detta inlägg för att få uppmärksamhet eller något sådannt. Detta skrev jag för att jag verkligen är så tacksam över allt som Gud gjort för mig! Det är inget ''tyck synd om mig inlägg'' För jag mår jättebra ju. Vist jag möter på problem ibland, men då vänder jag mig till Gud och ber om hjälp. Vi alla möter problem ibland)

Gud kan hjälpa dig också!

KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0