Fiske, solning och blåbärsplockning.

Jag är nu hemma från stugan. Det var riktigt mysigt och kul även om det blåste lite kallt.
Det var Marie, Johanna, Hanna, Elsie, Seth, Natalie, Enja och jag.
Först åt vi mat då vi kom dit. Sen fiskade vi, solade lite (men det blåste så mycket så det var inte så skönt) och plockade blåbär. Vilket har resulterat i att jag nu har blå fingrar, haha^^ Men jag älskar blåbär, det är så gott!

Jag behövde inte åka till erikshjälpen idag. Marie kom på ett bord som hon hade som jag fick låna.
Det är brunt så skulle vilja ha en stor vit och en mindre svart duk som jag kan ha på det. Antingen syr jag något eget eller så försöker jag hitta det någonstans. Men det är inte så bråttom!

Om lite mer än, en och en halv timme så drar jag iväg på ULT-träff (ungdoms ledar team-träff, för dig som inte viste ^^)
Så jag ska ta och tvätta håret nu.

Men vi hörs kanske mer senare ikväll.

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0