första juli tvåtusennio

Yoo bro and sis! ( Hade bara lust ;-) )

Vakna vid 9 idag, åt frukost, gjode mig ordning lite och åkte med Marie ner på byn. Hade tänkt cykla egentligen men då skulle hon ändå ner till apoteket. Kollade om vi hade fått våran lön än men det hade vi tyvärr inte. Äntligen funkade bankautomaten igen iaf. Sen åkte vi hem och jag gjorde inget spec. Har pratat lite med syster. 
Nu ska jag ta och börja packa snart tills att vi åker i morron. Då far vi mot Hölik. 
Innan det ska jag träffa Maria och Jakob och prata om kom och se. Vi ska ju göra en drama-``dans`` då. Fast egentligen vill jag säga drama till musik. Det är nog bättre. Ska göra det vid 11 och vi åker 12 så det blir snabba puckar, haha. Men det är kul att vara i farten. 

Ikväll blir det flaggleken igen som gäller, kul kul :)

Hörs kansker mer senare! 
Hade bra iaf!
 KRAM! 
/ E.J 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0