Grodor all over the place! Haha!

Nyss hemkommen från Sofia. Där hon, Sanna, Sarah och jag har umgåds under denna kväll.
Det var lite hlavkusligt att gå hem i mörkeret. Tur att min mobil lampa funkade, annars hade jag dött! Jag som annars är rätt så mörkrädd. Såg i alla fall 3 stycken grodor, läskig är dem när dem bara sitter där och stirar typ, men gullig a. ^^
Ja åter till vad vi gjort ikväll.
Det blev inget till kyrkan. Vi letade upp en äng i stället och knäppte bilder. Jag hade tidigare sagt att jag skulle vilja göra det så att jag kunde ha till header på min blogg. Så vist har jag snälla vänner som ställer upp och hjälper mig med det och ställer upp och gör det? :) <3  Tack Sanna speciellt! :) <3
Sen jolla vi runt där och knäppte lite olika bilder på olika saker.
Sen hamna vi hos Sofia och hade det kul och mysigt där. Jolla med en film, åt kladdkaka och videocama med Lindsey.
Tack tjejer för kvällen!

Nu ska jag sova, är trött!
I morron ska jag till mormor och äta med Sarah och Sofia. Sen börjar ju kom och se i morron också :D
Sov gott!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0