Guds verk är enorm! :)


Kolla bara på dessa blomor!





När jag kollar på dessa blommor så får det mig bara att tänka på hur enorma Guds verk är. Det får man att tänka, hur kan det bara vara utav en slump som dessa blommor kom. Hur kan det ha kommit från en stor smäll som sen blev en jord? Jag förstår inte det.
Kolla bara så vackert han har skapat blommorna. BlOMMORNA!
Man kan tänka att dem inte har så stor betydelse. Men han har skapat dem så otroligt vackra!
Ändå är det något så litet, en blomma. Det finns ingen blomma som är den andra lik. dem är alla unika.
Tänk då på dig. Han har skapat dig, han har skapat dig unik och vacker. HAn har skapat dig till något alldeles speciellt. 
Du är speciell för han. 
Tänk att han tog sig tid att skapa dig. 
Du är något alldeles speciellt.
 Tänk att något så litet som en blomma tar han hand om, låter det få leva och så. 
Om han bryr sig om något så litet hur mcyket tror du då inte att han bryr sig om dig?

Guds verk är enorma, jag säger bara det!
 
Kanske mina tankar inte blev så bra skrivna nu. Men jag hoppas ni ändå kan första vad det är jag vill få ut. 

Gud älskar dig och du är unikt skapad! 

KRAM! 
/ E.J
 


Kommentarer
Mamma

Bra skrivit! Kram

2009-07-01 @ 19:09:32
Matilda

Jag får ta och hålla med mor din :) Hoppas allt är bra med dig vännen! Kramar

2009-07-01 @ 22:12:22
URL: http://poptilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0