Hölik updates

Bara för att jag är så snäll så ska jag nu ge er en upptadering om Hölik och några bilder, trots att jag är så trött och seg så jag vet inte vad ^^
Det blir tyvärr inte alla bilder, för då kommer jag få sitta och ladda upp närmare 300 bilder här och det orkar jag verkligen inte göra, haha.

Men som tidigare sagt så är hölik verkligen ett jättefint och mysigt ställe! Vi har haft det superbra!
Har haft tur med väderet också. Gud hör bön, som så många gånger tidigare konstaderats! :)

På torsdag förmiddag så åkte vi iväg klockan 12.00 ca 2 och en halv timme senare så var vi framme i hölik.
Vistelsen där bestod av en massa kul, bad (i hav), sol, vandring med mera, med mera.
Eftersom ni kommer få bilder så kanske jag inte behöver berätta så mycket, heller?
(Vill ni se mer bilder än dem jag laddar upp här så gå in på min billdagbabok, här. Har inte kommit bilder än. Men kommer senare. I morron kanske, eller så.)

Klicka på bilderna för att få dem större

Torsdag ( 2 Juli 2009 )

Stugan vi sov ivi hade getter alldeles utanför våran stugaupppackning


Fredag ( 3 Juli 2009 )



Lördag ( 4 Juli 2009 )



Söndag ( 5 Juli 2009)



Jupp då har jag laddat upp några bilder då. Hoppas ni enyojed them :)
Som sagt så blir det fler på bilddagboken nåt annat tag. Hoppefully i morron om jag kommer orka ^^

Ikväll blir det poirot sen sova, I believe

Hoppas ni får en kanonbra kväll, ta hand om er!
STORKRAM!
/ E.J


Kommentarer
Mamma

Jag ser och förstår att ni hade roligt på alla vis.

2009-07-05 @ 20:34:05
veronica dudas

Hej Elisabeth!



Jag når inte fram på din e-post adress (den du skrev i kommentaren), så jag skriver här!



Vad roligt, kul att du gillar den!

Förlåt att jag har varit så seg med att svara, jag kom hem från landet idag så :)



Nej jag tycker varken den är liten eller stor i stl, utan en helt vanlig M :)



Tack desamma! Kram





--- Ursprungligt meddleande --------------------



Elisabeth ([email protected]) om Blommig klänning:



Hej:)

Jag är intresserad av att kanske köpa denna klänning :)

Men jag undrar hur dem är i storlekarna om dem är små eller stor? :)



Hade kanon! Kram!



2009-07-05 @ 22:21:40
URL: http://veronicadudas.blogg.se/
veronica dudas

Svar: Och ja, den finns kvar :) Men det är flera som är intresserade så det blir först till kvarn :)

2009-07-05 @ 22:22:31
URL: http://veronicadudas.blogg.se/
Fröken Marie;)

Bra fotat Bettan, du behöver verkligen en egen kamera!! Jag ser på bilderna vad mycket vi hann med.



Ps.Uppdatering heter det, date kommer nog från engelskans datum skulle jag tro.

2009-07-06 @ 12:49:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0