Jag har ont i min fötter ^^

Nu är jag äntligen hemma (eller ja jag har varit hemma i ca 1 timme nu snart) från trippen till Gävle och en vända i Bollnäs.

Jag fick låna pengar av Marie (eftersom jag tyvärr ännu inte fått min lön) och åkte med syster till Gävle idag.
Vi har gått och gått, så jag har ont i mina fötter nu och lite i ryggen^^
Men det har varit väldigt trevligt. Tack syster! <3

Efter en stund i Gävle så åkte vi till Bollnäs och gick till dollar och clasons (stavning?) sen strosa vi runt i Bollnäs ett tag tills vi tog bussen hem igen. 
Då vi åkte hem så var det en jättetrevlig man som körde. Han sa hejdå till alla och var jätteglad. Det var en afrikan. Han var verkligen hur trevlig som helst, som sagt! 

Det blev inte så mycket jag köpte idag. Jag köpte en tröja och ett par jeans leggings från GinaTricot. Plus mat och lite godis.

Just de, måste tipsa er om en sak, prova macflurry, marräng swiss på Macdonalds. Jättegod :)

Ikväll blir det allsång på skansen och mordern i midsummer. 

Jag hoppas ni haft en bra dag och att ni kommer få en bra kväll! 
KRAM!
/ E.J 



Kommentarer
Matilda

Karlssons heter det! Kul att shoppa, önskar jag också kunde fått sommarjobb och pengar :P

2009-07-21 @ 21:05:55
URL: http://poptilda.blogg.se/
Emelie Edwinsson

haha :) Jag vet vem det var som körde det var Olivier :)

Ma buddy :P xD Hoppas du har det fint. Kram

2009-07-22 @ 10:50:07
URL: http://www.kristentonaring.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0