Nattupptaderingar från Sofia :)

Heeej:)I

Just nu är jag hos Sofia, har varit här sen AT slutade,ska åka EUmoppe med Jossan hem senare.
AT var jättebra, vi går igenom apostlagärningarna. Har haft det riktigt mysigt hos Sofia också, Sanna är också här :)
Just nu sitter dem och leker på Sims 3 och jag lånar sofias dator och upptaderar bloggen, tänkte vara lite snäll mot er, haha ^^

Tidigare kollade vi på en film. Allehopa (4st med Maria) satt nerklämda i Sofias säng, eller ja, jag satt på golvet mellan sängen och väggen. Det var en mysig och kul upplevelse att sitta så många på en sådant liten yta, haha.

Än så länge i yggesbo så har jag gjort detta i stort.

Tisdag

Kom till farmor och farfar och gjorde inte så mycket mer än att bara umgås. :)

Onsdag

Åkte vi till Alfta (Migranternas hus) plus Våsbo vallarna för att kolla på dem. Riktigt mysigt var det :)

Torsdag

Sydde jag en klänning i stort sätt under hela dagen ^^
Bilder kommer kanske senare :)

Idag

Idag så har jag varit ber på byn en snabbis, fixat present till min kusin, Kristin :) GRATTIS! :)
Sen då jag kom hem så bara var jag typ.
En sak som hände idag så var en anning läskigt var att jag och farmor var ute i trädgården och kollade lite. Dem har en damm med en ''brygga'' vid. Den rä ganska gammal och inte så hållbar. Farmor och jag gick där och plötsligt då vi skulle gå därifrån så brakade en av bräderna och hon rammlade igenon till strax över knäet. Jag blir jätterädd och vet inte vad jag ska göra. Försöker lyfta upp benet men är rädd att jag ska göra henne mer illa. Så springer efter Farfar som får ta en spade och bryta upp en till bräda så hon kom upp. Stackars min älskade farmor. Det är bättre nu tror jag. Men så synd om henne. ;(

Som sagt så åkte jag sen på AT, som var jättebra och nu sitter jag här hos Sofia och ger er en bloggupptadering ^^

Men nu ska jag sluta, hade så superbra och ta hand om er!
KRAM!
/ E.J


Ursäkta mig, dem andra är ena riktiga snyggingar ^^

(Ursäkta att jag tog bild från dig Sofia!)


Kommentarer
Sanna

Den där bilden är riktigt härlig! Jag tycker man ser hur uppspelt vi är! :p

2009-07-11 @ 16:02:17
Elisabeth

JAg håller fullt ut med dig, haha! :)

2009-07-19 @ 00:02:23
URL: http://anneelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0