No catchy jingle, no big hit single playing on the radio..

Jag sitter och lyssnar på ayiesha woods låt happy. Den är grymt bra! :)

Turen i bollnäs var jättekul! Var in på bf, lindex, åhlens och bokaffären innan vi skulle iväg och hämta Sarah på stationen.
Köpte en kalender och mappar till skolan. Så jag ska slippa ha stökigt i skåpet och hitta grejerna bättre^^
Efter att vi hämtat Sarah på staionen och kramas och sånt. Åkte vi till dollar. Skulle kolla efter en pistol. Men hittade tyvärr  ingen. Vi träffade på Linda på dollar så hon följde med ner på byn, till café centrum där vi åt :)
Sen åkte vi till Sofia och hämtade upp hennes mamma och syster som skulle ner på byn. Efter det skjutsa vi hem Linda.
Nu sitter jag här och inte har något att göra.
Ikväll ska vi göra något igen. vet inte vad ännu men det märks. Jag gav i förslag att vi kunde sova på kyrkan eller vara där iaf. Men vi får väl se hur bra mitt förslag egentligen var, haha!

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0