Oh, oh, oh, ohh (nåt sånt^^)

Sitter och lyssnar på Beyonce - Single ladies nu. 
Gillar den låten. Fast jag är glad att jag är singel också. ^^

Sorry för dålig upptadering denna dag och även igår!
Den blev ingen bio igårkväll. Blev hemma och kolla på poirot ist. Vi åker iväg i morron kväll och ser på bio ist. 

Idag så fyllde våran hund Zigge 1 år, Grattis till honom :)
Så jag och Johanna gjorde varsinna partyhattar. Johanna gav Zigge sin och Axel, som kom på besök senare fick min ^^
Sen har jag kollat på tv och jobbat lite på en klänning idag. (Vilket påminner mig om att ni ska få se den andra jag sydde förut. Håll bara ut ett litet tag till, måste få bild först)
Sen har jag också varit till affärn med Sofia och handlat grejer till ikväll. Ska ditt och mysa då. :)
Det blir hon, jag och kanske Sanna. 

Hade bäst gott folk! 
KRAM!
/ E.J  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0