Packningsanalys.

För ca 2 timmar sedan vaknade jag. Har hunnit äta frukost, tvättat håret, packa och städa rummet.

Ibland förstår inte jag mig själv riktigt. Jag ska till min famor och farfar i ryggesbo i ca 2 veckor nu och det känns NÄSTAN som jag har hela huset med mig. Men så är jag alltid. Packar mer än jag behöver. Samtidigt kanske det kan vara bra också, eller? Det är väl bättre än att packa för lite, eller?
Det är det att jag får lite panik och har lite tvångstankar ibland då jag ska packa och tänker, den där kanske jag kommer behöva och den där och den där och den där. Det blir liksom inte som om jag kan bestämma mig.
Varje gång jag kommer hem sen märker jag jämt att jag packat alldeles för mycket. Men ändå fortsätter jag att packa så.
Haha, aja, jag kommer väl lära mig någon gång.

Runt ca 2 idag så åker vi till Ryggesbo. Jag kommer tyvärr inte ha så bra med täckning där, om ens någon, på mobilen. Och upptaderingen på bloggen kommer nog okcså tyvärr bli världigt dålig eftersom jag inte kommer ha någon dator där. Förutom hos min kusin och känns lite dumt att fråga om jag får låna den och blogga. Isf kommer jag bara kolla viktiga saker om jag lånar hennes dator. Jag hoppas ni kommer överleva. Det blir kanske någon upptaderingen men hoppas inte på för mycket. Men sen då jag kommer hem då ska jag ge er en resumé av vad som hänt osv.

Det ska bli skönt och kul att åka till farmor och farfar ett tag. Bara vara, gå i deras vackra trädgård och kolla på blommorna (haha), mysa med hästarna och hundarna, umgås med farmor och farfar, Jossan och alla som är där.
Jag tror det kommer bli jättekul.

Jag hoppas ni kommer ha det riktigt bra! Ta hand om er!
KRAM!
/ E.J







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0