Rise and shine..

Godmorgon underbara människor!
Hoppas ni sovit gott!

Om ca 30 minuter ska jag börja gå mot Sofia. Vi ska då åka till mormor och äta <3
Vet inte vad som kommer hända efter det, kommer nog bli kvar där ett tag sen blir det väl hem och sen ''kom och se'' senare :). Ska bli kul nu då det börjar! Har längtat. Men samtidigt är jag så OTROLIGT nervös inför i morron och söndag och någon mer dag då vi ska köra våran drama-''dans'. Det ska bli kul, men usch så nervöst, haha!

Nä nu måste jag dra och göra mig i ordning.

Hade kanon! Hoppas jag får se dig på ''kom och se'' ikväll nu!
Det öppnar 17.00 i öjeparken och sen är det ett möte 20.00. Kom och se, haha!
KRAM!
/E.J


Kommentarer
Linda

Rice and shine? :P Det stavas Rise, Bettan, annars betyder det ris, alltså det som man äter ^^ Ska försöka komma och kika på ert drama iaf :)

2009-07-31 @ 12:17:42
URL: http://redish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0