Some, might boring information ^^

Nu har jag precis kollat klart på prinsen av egypten. Den är så bra, jag älskar den filmen!
Köpte den för 59 kr idag på konsum - den tecknade ^^

Som sagt så var vi på ekmans idag och sen till erikshjälpen. Där fyndade jag ett par converse skor, inte äkta men ändå, köpte dem för 40 kr. Riktigt nöjd med det faktiskt, behövde ett par bättre skor så :)
Sen åkte vi hemmed grejer och åkte ner på byn, det var då jag köpte prinsen av egypten. Tänkte jag skulle gå in på it kontor också och kolla på scrapbooking grejer, Marie sa att dem hade rea där, men tyvärr var det stängt idag.

Ikväll blir det pannkakskyrkan igen, YEAH! :)
Och sen får vi se hur jag gör, om jag kommer gå in på persmässan också och lyssna på Kevin.
Men hur som! Befinn er vid öjeparken ikväll och ta er en pannkaka, GRATIS ikväll också :)

Ta hand om er!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer
Linda

Prinsen av egypten var en av mina favoritfilmer när jag var liten, och jag tycker fortfarande att den är grymt bra :)

2009-07-25 @ 15:29:31
URL: http://redish.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0