Städning i fulla muggar ^^

Japp idag har jag hållt på och städat mitt rum. Det behövdes verkligen!
Plockade reda på kläder och kasta i tvätten. Damma överallt, damsög och flytta runt möbler och andra grejer.
Det ser rätt fint ut nu faktiskt, haha.
Vill fixa ett litet bord som jag kan pyssla och göra läxa vid sen då skolan börjar, får inte plats att göra det så mycket på mitt skrivbord eftersom att datan är där.
Tror jag ska ta och sticka till erikshjälpen i morron och kolla efter ett litet bord, om jag inte gör ett själv^^
Jag ska försöka att få in lila, svart och grå/silver i mitt rum. Eftersom att det är mest av dem grejerna.
Fast jag kommer få fixa i omgångar eftersom att man har ju inte hur mycket pengar som helst. Dessutom så är det ju inte det mest nödvändigaste! Men det är kul att göra lite förändringar ibland :P

Men nu måste jag sluta för Johanna och Axel vill låna datorn och spela. Och eftersom jag är klar med städningen nu så ska dem få göra det. Dem har ju väntat så snällt :)

Hade bra alla underbara där!
Vi hörs mer sen :)
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Emelie Edwinsson

Snygg ny design!

Jo du får gärna hjälpa mig att hitta sen :) Hör av mig :)

Kram

2009-07-28 @ 19:22:45
URL: http://www.kristentonaring.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0