Tack Jesus!

Tack Jesus för den underbart bra kvällen igår!
Känns som den bästa på länge! :)

Som jag sa igår, vi hade pannkakskyrkan då. Det började med att jag åkte ner till byn till halv 6 och handlade tillsammans med Emma. Sen åkte vi till Salem gjorde i ordning smet, lassa in grejer i vagnen och bad, underbart!
Sen till halv 9-9 någongång så åkte vi ner till öje parken och började att ställa ordning.
Sen börjades det med att steka pannkakor och berätta om Jesus för folk! Så underbart roligt!
Fick be för en också, så kul, speciellt då man har bett för den personen själv hemma.
Förhoppningsvis blir ikväll lika bra också. Men det tror jag absolut om inte ännu bättre :)

Nu ska jag snart åka till ekmans med Marie, Johanna och Hanna. Sen stannar vi påvägen hem på erikshjälpen :)

Hade underbart bra!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0