Useless updates

Tjoheeej:D

Nu har jag suttit och laddat upp en massa bilder på bilddagboken också från hölik. Klicka här om du vill se dem :)

i övrigt idag så har jag inte gjort något speciellt. Vakna runt halv 10 klev upp, tvätta håret, åt frukost och sen satte mig vid datorn och kolla runt. Tyvärr är det datan jag mest har gjort på idag. FY mig!

Ikväll blir det kyrkan 19 som gäller. Ska öva ''drama till musik'' och prata till kom och se.

I morron åker jag till famor och farfar. Vet ännu inte riktigt när det blir.

Hade kanonbra!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer
Mamma

Ska själv på bön ikväll Kl.18.00 vi ska börja lovsjunga och be, sedan ska vi gå och äta våfflor o grädde med kaffe på kyrkön tror de heter så.ha de kul hos farmor o farfar. kram

2009-07-06 @ 17:19:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0