Vanliga skor + fotboll + blött = omöjligt

Nu är hemma från fotbollen. Jag har hunnit, äta och dusha sedan jag kom hem. 
Det var riktigt kul att spela fotboll, vi var inte så många idag tyvärr, men det var kul iaf. 
Men jag säger bara en sak, vanliga skor och fotboll går inte ihop då det är blött. Man halkar! Haha! 
Jag halka en hel massa gånger.
Jag måste berätta om en gång, jag råkade fälla Hanna och skulle hjälpa henne upp sen, jag stod bakom och skulle lyfta upp henne. Då hon halkar bakåt istället och över mig, haha.
Senare fick jag låna Ediths fotbollskor som hon inte använde, då gick det mycket bättre.
Det var rätt jämt spel men det andra laget vann. Men det gör inget, för jag tyckte bara det var kul att spela.
Haha, ja just ja, jag råkade ju göra ett självmål också ^^
Sköt lite för hårt mot fel håll, hehe.

KRAM!
/ E.J



Kommentarer
sofia

Hahahha, härligt :D Sounds like funfun.

2009-07-20 @ 21:16:42
URL: http://sofia.blogg.se/
edithlindh

du skjöt hårt men åt fel håll xd haha

2009-07-21 @ 01:43:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0