En mycket trevlig kväll

Det blev ändrade planer. Det blev bara jag och Sofia som träffades och vi var hemma hos Sofia, vart massa annat joll med vistelsen till kyrkan.
Men det var hur kul, trevligt och mysigt som helst att vara hos Sofia också! :)
Vi såg, facing the giants,  ( En film som jag ganska nyligen sett. Men det gjorde absolut ingenting för den filmen är så otroligt bra! SE DEN! ) fika och gick på en liten promenad. Mycket trevlig kväll! Men myggorna hade man ju kunnat slippa ;P
Tack för kvällen Sofia! <3

Nu ska jag nog ta och gå och sova. Fast att jag har sovmorron i morron. Jag är så trött!

Hade gott alla och sovgott!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer
Sofia

Jag får panik bara av att tänka på myggorna!

2009-06-02 @ 23:13:16
URL: http://sofia.blogg.se/
Bettan

Jag håller helt och fullt med dig Sofia! ;)

2009-06-04 @ 19:46:09
URL: http://anneelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0