Filtar+hängstol+musik+ute=mysigt!

Kom precis in från att ha suttit ute i våran hängstol på våran altan/veranda och lyssnat på musik med 2 filtar inlindad runt mig. Riktigt mysigt! 

I övrigt har jag kommit på att jag kommer ha en massa att göra i morron. Måste ner till byn i morron och fixa en grej plus till skolan och lämna lite skolgrejor plus lämna två arbeten. Innan jag gör det måste jag skriva klart lite mer på ett av arbeterna. Sen måste jag också gå igenom vad jag ska ha med mig till Nyhem, kläder och allt. 
Fixa med en sak. Som jag inte kan avslöja, hehe :P

På ondag blir det fullt upp med att kolla på alla studenter plus fira dem.
GRATTIS ALLA MINA ÄLSKADE VÄNNER SOM TAR STUDENTEN!

På torsdag blir det till att packa klart helt inför Nyhem och så. Blir säkert något mer också, som jag inte har på huvudet just nu.
På fredagn skolavlutnigar och NYHEM:)

Nu vet ni lite hur min vecka kommer se ut också, hehe:P

Annars idag har jag pluggit lite, kollat på tv och varit ut och gått med Zigge (våran hund) 2 gånger, hehe. 
En av gångerna var han jättebusig och jag skulle säga åt honom att skärpa sig. Så jag böjde mig ner och fastnade med mitt halsband i hans koppel. Så det gick sönder. Mitt upptåndelsekors-halsband. Jag är faktikst ganska ledsen över det.
Men men..Så kan det väl gå om man heter Elisabeth Jonäll och är blond.

Nu ska jag snart dra och kolla på cityakuten och sen blir det project runway.
Men hare bäst ni bästaste och underbara!
KRAM!
/ E.J



  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0