Tisdag den 16 juni 2009

Efter 6 timmars arbete, 910 st plantor satta och några blåsor så sitter jag nu här.

Japp idag var det min första jobbdag. Det känndes riktigt bra. Har inget att klagga på! Jag är glad att jag fick ett sommarjobb bara :) TACK GUD!

Jag är väldigt trött, klev upp kvart i sex i morse, åt frukost klädde på mig och packa matsäck och åkte sedan kvart i sju. 
Jag kom ju hem från nyhem igår. ÅHHHH SÅ KUL DET VAR DÄR OCH SÅ PEPPANDE!
Verkligen en bra start på sommaren! Möterna var hur bra som helst!

Jag är inte så bra på att återberätta då jag ska skriva ner det. Men jag hoppas att dessa bilder ska få tala.
Det sägs ju att en bild säger mer än 1000 ord.

(Klicka på bilerna så blir dem större)

Bussresan dit
Fredag





Nyhems vistelsen
Fredag





Lördag




Jag var även på ett ledarsemunarium på lördagen. Men tyvärr blev det inga bilder därifrån. Jag tog inte kort på allt alla dagar.

Paus, ska kolla på top modell :P

Söndag 



Måndag



Ja, det var några av bilderna. Orkar tyvärr inte ladda upp precis alla. Tar jättelång tid och har jur många biler som helst. Det kommer väl upp bilder på bilddagboken någon gång också. Då kanske det också blir någon mer och anna bild än dessa.

Hade superduperbra nu!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer
Emelie Edwinsson

Åh vad härligt att du har haft det kuuul :D

Det såg skojj ut på bilderna. Ett tips för att det ska gå snabbare med uppladdnig: om du öppnar dem i paint och sedan förminskar dem till ca 25% (jag har 8mp kamera) så är det fortfarande lika bra kvalité plus att det går såååå mycket fortare.

KRAM

2009-06-17 @ 12:06:15
URL: http://www.kristentonaring.blogspot.com
Bettan

Tack:). Det har verkligen varit underbara möten:)

Åhh, tack för tipset:). Det behövdes, var lite småttdrygt igår att behöva sitta hur länge som helst och ladda upp dem, hehe. Så tack:)

KRAM!

2009-06-17 @ 15:22:14
URL: http://anneelisabeth.blogg.se/
Emelie Edwinsson

svar på din kommentar på min blogg. det har inte helt fixat sig med pengar till ralle, jag behöver fortfarande 450 kronor till maten under veckan. Så Gud måste göra ett snabbt mirakel nudå.

2009-06-17 @ 15:33:14
URL: http://www.kristentonaring.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0