Jobbdag 4

Idag började min arbetsvecka igen efter helgen. Det var HUR varmt som helt så man trodde nästan att man skulle dö av värme. Det gick inte att ta av sig tröjan heller för det var HUR mycket knott som helst. Så jag lärade ha mina mjukisbyxor, linne och ''kofta'' på mig.
Jag hade dragit upp ärmarna på min ''kofta'' vilket nu har reulterat i att jag har rätt så mycket knottbett på i alla fall min ena arm.
Så jag kan väl säga, att denna dag inte var preics den bästa av alla jobbdagar. Men jag tänker och vill inte vara en gnällspik. Så förlåt! För jag är verkligen bara glad över att jag har ett sommarjobb :)
Jag tackar dig Jesus för det!! :)

Nu snart ska jag på kalas hos min kusin, Clara, som fyller år idag :)
Grattis till henne! :D

Måste göra mig klar nu.

Hade superbra.
KRAM!
/ E.J


Tänkte bara att jag också skulle ge er en kort resume om igår, söndagen alltså.
Var på möte på förmiddan, riktigt bra! Behövde höra det han prata om!
Sen resten av dagen slappa jag typ bara, kolla på tv, låg på studsmattan.
Just ja ladda även upp bilder från Nyhem på bilddagboken. beeettan.bilddagboken.se - om ni vill kolla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0