Jobbdag 7

JAG HAR SOMMARLOV :D

Äntligen får jag också sommarlov på riktigt, haha ^^
Har verkligen varit jätteglad att jag fick jobb. Men nu känns det skönt att jag slutat. 
Det har tagit lite på krafterna att jobba i stekande sol och så vidare.
Det låter kanske lite konstigt att jag bara har jobbat i 7 dagar. Det tycker jag med. Men kunde inte jobba längre. Det är dels på grund utav att de äldre ville få in fler dagar och då kan inte vi jobba, dels för att vi inte hade så mycket mer plant och dels för att man inte får sätta plant så långt in på sommaren. Så ja, så är det. 

Dagen idag på jobbet var skoj, anorlunda än de andra. Känslan var anorlundare, säkert för att det var sista dagen ^^

Då jag kom hem gick jag och la mig i solen ett tag, var så fint väder ju och jag ville försöka jämna ut min konstiga bränna jag fått då jag jobbat. Sådant verkar vara jättevsårt för ser ingen större skillnad. Jag hoppas verkligen jag kommer lyckas att jämna ut det, för har inte så stor lust att se ut som en polkagris på armarna, hehe. 

Efter att jag solat ett tag åt jag och studsade lite studsmatta. Nu sitter jag här och gör inget spec. 
Ska ta och hitta på något. Som inte innebär att sitta vid datorn, haha. Vill inte det. 

Oj, vad shabligt detta inlägg blev. Förlåt!

Ta hand om er alla! 
KRAM
/ E.J 
  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0