Skogen och Gud :)

Kom rätt så nyss hem från att ha varit ute i skogen och haft en riktigt härlig stund tillsammans med Gud! 
Tack Gud!

Idag hade jag betygsnack plus städa skåpet sen sluta jag :)
Nu har jag inga mer lektioner denna termin, wihooo:). Måste baratill skolan och lämna lite grejer nån dag i veckan.
Skolavslutning på fredag. Om jag har tur hinner jag gå på den. Men min bror slutar 9:an så vill åka och kolla på han först. Men våran börjar senare så jag kanske hinner. Det känns liksom inte riktigt annars om man inte går på den. Hehe, jag vet jag är kanske lite knepig. 

Föresten så funderar jag på att klippa mig page/kort igen. Alltså den längden jag har på bilden här nedan. Vad tycker ni? Snälla hjälp mig att bestämma. Annars kommer jag säkert göra ett förhastat beslut som jag ångrar sen. Och det vill jag inte göra, hehe. Men isf blir det nog med lugg, eller? Mitt hår just nu är längre och det behöver i vilket fall klippas. Men om ni tycker att jag ska ha kvar min längd. Så klipper jag bara topparna och min lugg. för den är alldeles för lång den också nu, haha. Det som är så bra är att Marie kan klippa mig. Så slipper jag gå till frisören. Det är inget problem med det. Bara det att det rä skönt att ha någon hemma som kan göa det :P
Nå så hur tycker ni?

 
(Ursäka mig)


Hade bäst alla och ta hand om er!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Sofia

Gör det du - passar bra! :)

2009-06-04 @ 20:35:02
URL: http://sofia.blogg.se/
Emelie Edwinsson

Jag tycker du är fin i långt hår :)

2009-06-05 @ 07:56:02
URL: http://www.kristentonaring.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0