Summer uptades ;)

Jo förlåt. Jag vet att jag varit otroligt dålig på att upptadera de senatse dagarna.
Tänkte på att sno Sofias replik om att jag faktikst haft ett liv. Och det har jag. Men det har jag ju iofs fast att jag skriver blogg också. Så egentligen så har jag ingen riktigt bra anledning till varför jag inte upptaderat på ett tag.
Hoppas ni förlåter mig i alla fall!  

Jag har i alla fall njutit av solen de senaste dagarna. Tänkte jag ska ge er lite av vad jag gjort de senaste dagarna :P

Lördagen 27/6-09

Jag var iväg till Elsies och Sets stuga. Med Pappa, Marie, Hanna, Jakob, Johanna, Per, Enja, Elsie och Seth.
Åt,Sola och bada. Det var en kul och bra dag! :)
På kvällen ganska precis då jag kom hem fick jag sms av Sanna som frågade vad jag gjorde och om jag hade lust att följa med till käglan. Så jag gjorde mig i ordning och följde med henne dit och fikade lite. Efter det hamnade vi vid lekparken på säljs och pratade och hade det kul. Sen hamnade vi hos henne och pratade ännu mer. Sen följde vi med och gick ut och gick en sväng med deras hundar. Sen en stund efter det cykla jag hem. En riktigt mysig och härlig kväll!
 Tack Sanna att du finns! Jag älskar dig!

Söndagen 28/6-09

Jag vaknade i tid på morronen och gjorde mig i ording för möte. Åkte på det och det var jättebra! Lars-Eriks predikan var jättebra tycker jag. Handlade om att lita på Gud. Det var också lite nyhems eko och Sanna pratade då om hur hon upplevt det typ. Och hon var hur bar som helst! You go girl! Dem visade även lite bilder från nyhem. Åh vad jag längtar tillbaka nu!
Efter mötet ringdejag till Marie efter skjuts. Dem var i Elsie och Seths stuga även idag. Pappa skulle komma och hämta mig. Men jag började gå upp mot norr. Eftersom jag inte hade världens bästa skor så tog jag av mig dem och gick barfota. Asfalten var varm så jag fick ont i mina fötter, haha ^^
Efter att jag gått i kanske 10-15 minuter kom pappa. Åkte med han till stugan där det var samma personer om på lördagen. Vi åt, sola och bada även denna dag. En kanondag!
Efter några timmar åkte vi hem och jag hann ta det lugnt ett tag tills klockan 19 då det var flaggeleken. Spelade det några omgångar. Sen drog Sofia, Sanna och jag till grängen och svalkade oss. Sara och Jonas bor i närheten där så då hamande vi sen hos dom för att kolla på deras mysigt hus/lägenhet (jag vet inte vad man säger då man bor i samma hus som man har affären vid) Vi fick även mackor och te. Mysigt värre :)
Efter någon timme åkte vi hem.

Måndag 29/6-09

Igår var jag iväg med  Sofia till galven för att bada.
Där var redan en massa annan släkt till Sofia där. Var en riktigt kul dag! Vi var där runt halv 1 eller nå och åkte hem runt halv 6.
Jag tänker låta bilderna jag fick av Sofia tala för dagen.  ( Det blir tyvärr inte så många bilder för hon glömde sina kamera batterier hemma så hon tog med mobilen och då tog hon inte så många ) Men det var verkligen som sagt en kul men även mysig dag :)
Tack Sofia! <3



( Sofia, om det är någon bild du inte godkänner sig tills så tar jag bort! )

Ni får ursäkta min mage! :(
Förlåt att det är så många bilder på mig. Fick inte ta bilder på Sofia så mycket.

Och ja vi blev som barn igen och byggde sandslott ^^

Tisdag 30/6-09

Idag har jag bara varit hemma och inte gjort något speciellt. Hade velat följt med till en stuga med Marie, Hanna, Johanna och Isak. Men fick tyvärr inte plats. Skulle bli för många i stugan. Så jag har mest bara strosa runt hemma. Blev inge solandes heller. Tänkte att det kanske var bra att vila en dag från det. Eller vad tror ni?
Ikväll blir det i alla fall allsång och modern i midsomer som gäller :)

Hoppas nu blev nöjd med upptaderingen :P

Ha en trevlig och bra kväll alla!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0