Syster och jag

Idag har jag i stort sätt bara pysslat med Hanna och spelat yatzi (stavning?). Riktigt trevligt. Gjorde en massa armband och sånt. Det blev oavgjort i ''matcher'' mellan oss i yatzin.

Nu har jag precis tvättat håret i kran, (suck) det börjar bli ganska jobbigt, haha!
Och väntar på att min syrra ska bli klar och duscha, för då ska jag gå och duscha. Ikväll blir det till att åka till kyrkan och få lyssna till hur musikalen vi ska göra är. Sen blir det väl lite övning och sådant. Längtar jättemycket! Ska bli så kul:)

Hade bäst alla och hoppas ni får en jättebra kväll och att ni haft en bra dag! 
KRAM! 
/ E.J 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0