tjugosjätte juni tvåtusennio :)

Det är sånna här dagar som gör att man känner att det är sommarlov ^^

Jag har idag varit till Maries föräldrars stuga med Marie, Jakob, Johanna, Hanna, Sanna och Anette.
Vi sola och bada. Det var hur mysigt och kul som helst! :)
Jag badade även i gyttja ;)
Det var såhär, egentligen då man ska bada måste man simma eller ro ut md en båt till en flytbrygga, för det är så gyttjig botten vid land. Men så är det så att det är mycket grodyngel vid land där och bryggan vid land blir så att då man står många på en kant så sjunker den. Då lyckades grodyngelen hamna på bryggan och kunde inte sen komma ner igen då vi flytta på oss. Så då skulle vi försöka hjälpa dem ner igen och jag gick mot kanten på bryggan men bryggan sjönk inte ner då jag stod där själv så jag bad Johanna att också komma dit och hjälpa till. Men då börjar jag tappa balansen och ropar till Johanna, ''ta tag i mig, ta tag i mig'', haha. Men hon hinner inte så jag ramlar i och sjunker ner i gyttjig botten till typ knäna. Usch!
Kul var det iaf, hahah, men äckligt ^^
Förstod ni då jag berättade?

Vid fyra började vi packa ihop och åka hem. Då jag kom hem så tog jag reda på bikinin, gjorde i ordning lite och åt lite mat. Sen åkte jag till affärn (roteberghandeln) och tog ut pengar. Efter det gjorde jag mig heltklar och cyklade sen på AT. Det var grymt bra. Vi har börjat att gå igenom apostlagärningarna. ( Var egentligen meningen att jag skulle grilla med ett gäng. Men blev tyvärr inte så ) Efter AT bestämmde Sanna och jag att vi skulle cykla runt ullungen så det gjorde vi. Sen hamna vi på hennes studsmatta, hoppade, pratade och umgådes.

Nu har jag ganska precis kommit hem.
Som jag sa, det är sådanna här dagar som gör att man känner att det är sommarlov, bad, sol och umgåsning.
Tack Jesus för dagen!

BTW, VÄLKOMMEN HEM IGEN SOFIA :)
Hoppas du haft det bra! 

Hoppas ni också haft en bra dag! 
Sovgott! 
KRAM! 
/ E.J  


Kommentarer
Sofia

Höhö, tack. Estocolmo en mañana! Ses till veckan kanske :)

2009-06-27 @ 01:13:44
URL: http://sofia.blogg.se/
Linda

Umgicks heter det, inte umgådes ^^

Låter som om du hade en skön dag ^^

2009-06-27 @ 14:31:07
URL: http://redish.blogg.se/
Mamma

:) Kan se dig framför mig när du är i gyttjan. Huvudsaken är att du kom upp, och att du hade roligt. Kram

2009-06-28 @ 16:58:36
Elisabeth

Tack Linda :)

Jag brukar säga umgådes iaf ^^

Men tack :)



Haha, ja du kan det va? Ja det var kul. :)



Vi har redan setts denna vecka Sofia. Vi frå se om det blir mer innan jag åker till Hölik då. :)

2009-06-30 @ 18:53:55
URL: http://anneelisabeth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0