Vad händer för mig i sommar?

Jag tänkte jag skulle ta och skriva lite om vad som jag vet kommer hända för mig i sommmar.
Kanske inte så jättekul att läsa om. Men jag har inte så mycket annat för mig.

På fredag får vi sommarlov och klockan 14.00 kör en buss med ungdomar från Edsbyn, Alfta och Bollnäs iväg till Nyhem. ÅHH, vad jag läääängtar och det ska bli så grymt kul! Har en sådan förväntan på det! :) JIHOO!
Åker hem på måndag morron. Sen på tisdag börjar jag jobba med att sätta plant. Sen blir dte till att ägna sig åt det i större delan av sommaren. vet ännu inte hur länge jag kommer få jobba. Men ett bra tag i alla fall lätt det som på pappa. Även om det rä lite tråkigt att missa större delen av ledigheten så är jag verkligen hur glad somhlest att jag fått jobb. Det behövs! TACK GUD! Någon som inte alls verkade vara möjligt förrut har fixat sig nu:)
Kommer behöva at ledigt i böran av Juli för då ska vi åka på semaster med familjen till en stuga. Kul ska det bli.
Sen vet jag inte så mycket mer vad som kommer hända. En massa umgåsning med kompisarna, sol och bad hoppas jag såklart också på. Och det kommer det bli!
Sen hoppas jag kunna åka och hälsa på mamma också nåt tag:)
Förhoppningsvis blir det även en tripp till Uppsala:)

Det var lite om hur min sommar kommer se ut;P
Känns jättekul!
Hoppas eran kommer bli jättebra!

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Mamma

:).Gud hör bön.

2009-06-08 @ 15:41:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0