Bloggtorka!

Förlåt för dålig upptadering. Men har haft bloggtorka! Sorry!

Saker värda att veta om igår :
Jag klara matte nationella, halleluja! Tack Gud :). Ska på matten på måndag i alla fall och kompletera det första avsnitet vi gjorde i matten. Åh tack, Jesus jag är så glad!
På kvällen så skjutsade Sofia, ett gäng till Marsa och jag följde med :). Så med överpackad bil så drog vi oss till marsa.
Riktigt mysig kväll blev det. Julia, Elsa, Jakob och Petrus var tokar och bada! Hjälp vad kallt! Sofia, Edith, Hanna och jag var smarta nog att inte göra det. 

Idag:
Städa rummet och packat! Mamma kommer hem över hegen och ska låna mormors lägenhet och sova i.
Äntligen får man träffa mamma igen! Och jag har haft massa att tänka på idag så jag har säkert glömt hälften av vad det är jag borde och ska göra, hehe.
Klockan tre drar jag till mormor (<3) och äter och träffar Mamma :)
Sen kommer jag bli hämtad och köra iväg till...
Sen ikväll, blir det kanske en surprise för en av mina läsare och vän ;). Men vill inte avslöja vad, hehe.

Kommer tyvärr inte kunna upptadera på några dagar nu. För kommer inte ha tillgång till någon dator.´
Men ta hand om er!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Matilda

En överraskning lät ju roligt! Hoppas den som får den blir glad ;D

2009-05-21 @ 14:07:58
URL: http://poptilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0