Borlänge, here we come!

Godmorgon alla! :)
Tyvärr så har internet inte funkat på några dagar så har inte kunnat upptadera! Sorry!

Idag ska jag till borlänge med klassen! Kul:)
Vilket verkde helt omöjligt igår. För jag var så förkykd och kände mig febrig att jag inet trodde att jag skulel kunna fälja med. Men tog det lugnt och la mig tidigt;). Så idag mår jag bättre. Hoppas bara det håller i sig:)
Det blir framtidsmuseéti borlänge och sen skulle vi stanna vid siljan och på ett till ställe på vägen hem.

Tack så mycket älskade Matilda, för ditt gästinlägg:)
Var ett bra inlägg, kul att läsa:)

Hade bra och ta hand om er!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0