'Couse tonight will be the night...

Kom hem från Kidz för ca en timme sen. Var hur bra som helst! :)
Sista för denna termin dock, vilket var lite sorgligt!
 
Det bjöds på sång, lekar, drama, priser, skratt med mera, med mera.

Ikväll blir det mys med syster min. Kolla på lite film och så :)
Sen ska jag massera henne. Det är oftast hon som brukar massera mig men hon har nackspärr, så
jag vill massera henne - jag är faktiskt snäll jag också ;)

Jag är så glad att jag kan ha en sådan bra relation med henne:)
Jag älskar dig, Hanna Maria Jonäll!

Jag vill också bara säga, jag mår bra!
(Angående det förra inlägget). Jag mår bra. Men det finns saker som ändå är jobbigt.

Idag känner jag att inläggen inte alls har varit nå kul! Sorry!

Ta hand om er!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer
Mamma

Du har alltid varit snäll,tänker på andra före dig själv.Ha en trevlig kväll.

2009-05-10 @ 19:52:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0