Dagens.

Sitter på skolan nu och tänkte skriva ett litet inlägg. :)
Tänkte jag skulle göra ett test till. Det rä kanske lite kul att läsa iaf :P

Dagens-testet

DAGENS VILL HA:  SOMMARLOV :D
DAGENS KLÄDSEL: Blå jeans, ett linne och en grå tshirt med en blå elefant sjal, haha!
DAGENS FRISYR: Haha, som vanligt rufsigt och uppsatt :P
DAGENS LÅT: Vet inte riktigt.
DAGENS PLANER: Va på skolan, plugga då jag kommer hem och sen sova.
DAGENS SAKNAD: Mamma!
DAGENS DUMMASTE: Jag!
DAGENS MISSLYCKANDE: Har inte kommit så långt in på dagen ännu. Men jag antar att det kommer bli något som jag lyckas göra ;P
DAGENS DROG: Jesus!
DAGENS KÖP: Inget, måste spara pengar ;)
DAGENS GODIS: Inget.
DAGENS HUMÖR: Okej:)
DAGENS CITAT: Har inte pratat med så många ännu idag. Har varit hemma själv på morron och nu på skolan har jag inte hunnit med att prata med så många :P
DAGENS ROLIGASTE: Att få va med kompisarna :)

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0